فروشگاه اسباب بازی تاینی بیبی در استان قم

بزرگترین مرکز فروش اسباب بازی تاینی بیبی در استان قم

فروشگاه اسباب بازی تاینی بیبی که در استان قم واقع هست عرضه کننده انواع اسباب بازی و عروسک های حیوانات با طرحها و شکلهای متنوع هست که در تهیه و تولید آنها کوشش بسیار فراوانی صورت گرفته است .

این عروسکها از نظر کیفییت، تنوع و قیمت بسیار مناسب هستند و همه کودکان و نوجوانان می توانند به بهترین شکل از آنها استفاده نمایند.

فروشگاه تاینی بیبی
فروشگاه تاینی بیبی

تاینی بیبی و داستان هایش را همه ی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان دوست دارند و اسباب بازی های تاینی بیبی و لگو های آن نیز به همین دلیل در تمام فروشگاه های اینترنتی موجود است.

تاینی بیبی پسر بچه ای است که دارای قدرت جادوگری است و همراه با دوستانش در یک مدرسه جادوگری زندگی می کند که حوادث این مدرسه داستان  را می سازد. از روی این داستان اسباب بازی های زیادی ساخته شده که همیشه مورد توجه قرار می گیرند. شرکت لگو که از پیشتازان صنعت اسباب بازی است نیز از این شخصیت در لگو های خود استفاده می کند. که وجود شخصیت تاینی بیبی به عنوان یک آدمک لگویی در بازی بچه ها به بازی کردن آن ها هیجان خاصی می بخشد. با قطعات این لگو می توانید لگوی تاینی بیبی و دوستانش را بسازید و حتی بلوک هایی برای ساختمان هایی مانند مدرسه جادوگری تاینی بیبی در بسته آن وجود دارد که دقیقا حس تخیلی فیلم را به کودک القا می کند.

منبع: تاینی بیبی قم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما