ابتکار جدید در تولید آباژور اتاق کودک توسط تاینی بیبی

آباژور طرح عروسکی تاینی بیبی برای تزیین اتاق کودک

تولید آباژور طرح عروسکی مجموعه تاینی بیبی در واقع یک ابتکار جدبد برای اتاق کودک محسوب می شود. این ابتکار جدید در تولید آباژور اتاق کودک سرو صدای زیادی در بین خانواده هایی که دارای کودکان خردسال هستند بوجود آورده است.

آباژور جدید مجموعه تاینی بیی به شکل بسیارجذابی از عروسکهای فانتزی حیوانات از جنس پولیش طراحی و ساخنه شده است که توجه کودکان را در دراتاق جلب کرده و آنها را شیفته کرده است .

آین آباژورهای عروسکی که در رنگهای متنوع و چراغهای رنگارنگ طراحی شده اند موزیکال نیز می باشند و باعث خواب راحت و سریع کودک می شوند.

این آیاژورها در برابرر ضربه و سقوط مقاوم هستند زیرا از لایه های مقاومی ساخته شده اند که در برابر افتادن و سقوط حفظ خواهند شد.

مجموعه تولیدی سیسمونی عروسکی تاینی بیی مجموعه بسیار معتبری هست که برای اولین بار در ایران موفق شده تمامی اوازم مربوط به اتاق کودک را به شکل عروسکهای زیبا از جنس پارچه پولیش و مخمل والیاف مصنوعی یا سفید تولید کند.

این پارچه ها هیج گونه خساستی برای شخص استفاده کننده بوجود نمی آورند.

امروزه بسیاری از پارچه های کم کیفیتی که در بازار وجود دارند مشکل پرز پراکنی دارند و خانواده ها به همین دلیل از خرید عروسکهای پارچه ای واهمه دارند.

این پرزها اگر وارد حلق نوزادان شوند ممکن است عوازض وخیمی به جای گذارند.

بنابراین توصیه اکید داریم از برندهای گمنامی که اقدام به تولید  عروسکهای پارچه ای می کنند حد المقدور خرید نکنید یا بعد از کسب اطمینان از کیفیت آنها خرید کنید.

همانطور که همه خانواده ها می دانند کودکان گرایش شدیدی به بازی با عروسکهای پارچه ای دارند زیرا آنها را همانند انسان می بینند اما عروسکهای پلاستیکی مقطعی هستند .

مجموعه تاینی بیبی تمامی کوشش خود را در طی بیست سال تولید برآن دانسته است که به بهترین شکل ممکن نیازهای کودکان را در زمینه سرگرم سازی حتی المقدور رفع کند.

خانواده ها می توانند از همه مزایای خرید از مجموعه تاینی بیبی بهره مند گردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما در تماس باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما