خرید عمده راحت عروسک و لوازم اتاق کودک از تاینی بیبی

بورس عروسک و سیسمونی نوزاد
عروسک

تاینی بیبی بزرگترین شرکت تولیدی عروسک و لوازم اتاق کودک در استان قم

آیا تابحال خرید عمده راحت عروسک و لوازم اتاق کودک از تاینی بیبی داشته اید؟ آیا تا بحال نام تاینی بیبی را در گوگل سرچ کرده اید؟ آیا می دانستید تاینی بیبی اولین و بزرگترین مجموعه تولیدی لوازم اتاق کودک در طرحهای عروسکی می باشد؟

همه ما در عصر حاضر می دانیم که کودکان ما طرز تفکر کودکان نسل های قدیم را ندارند ، در گذشته بیشتر مردم در روستاها ساکن یودند و همه امورات زندگی خود را از کار کردن بر روی زمین های زراعی خود می گذراندند.

زندگی غالب مردم ایران و سایر جوامع یه همین صورت بوده است.

لذا در گذشته نیاز چندان به تحصیلات آکادمیک و بودن در اجتماع حس نمی شد ، بنابراین کودکان در خانوادههای خود به روشهای مرسوم خود بزرگ می شدند.

با گذشت زمان زندگیها تغییر کرد و نیاز به فعال بودن و مراوده داشتن در جامعه به شدت حس می شد.

در نتیجه کودکانی که اجتماعی تربیت شده بودند توانستند به سرعت با پیشرفت جامعه پیشرفت کنند و کودکانی که نتوانستند خود را با شرایط جدید وفق دهند دچار مشکلات روحی روانی و معیشتی فراوانی شدند.

ممکن است بپرسید این مطالب چه ارتباطی با عروسک دارد؟ اتفاقا بسیار مرتبط است: اگر کودک در کودکی بازیگوشی نکند هرگز اجتماعی نخواهد شد.

عروسک در واقع نقش رفیق و دوست را برای کودک بازی می کند تا او را احتماعی کند.

مجموعه تاینی بیبی با علم بر این موضوع مهم تمامی تلاشهای خود را بر این هدف نهاد تا عروسکها و وسایلی عروسکی بسازد تا کودکان هرگز از بازی کردن با این عروسکها و یا قرار گرفتن دریک محیط عروسکی خسته نشوند و نشاط آنها همیشگی باشد.

تاینی بیبی برای تحقق این هدف اقدام به تولید انواع عروسکها و لوازم عروسکی مخصوص اتاق کودک نمود تا کودک وقتی در آن محیط قرار گرفت احساس لذت و شادی کند.

توصیه ما به خانواده ها : برای خرید عمده یا خرده راحت عروسک و لوازم اتاق کودک از تاینی بیبی و یا مشاوره در ارتباط با نیازهای کودکانتان با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما