تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

مجموعه تولیدی عروسک و سیسمونی کودک تاینی بیبی در استان قم

مجموعه تولیدی عروسک و سیسمونی کودک تاینی بیبی در استان قم یکی از بزرگترین مجموعه های تولید کننده اکسسوری اتاق کودک می باشد در این مجموعه تمامی اقلام مورد نیاز برای تزیین اتاق کودک در طرح ها و شکل های مختلف تولید و عرضه می شوند .خانواده ها می توانند برای تزیین اتاق کودک خود به این مجموعه در استان قم تشریف بیاورند و طبق سلیقه خودشان وسایل مورد نیاز اتاق کودک را تهیه نماید.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

امروزه کودکان برای افزایش قدرت تخیل و تفکر خود نیاز دارند تا اتاق مخصوص به خود داشته باشند هرچقدر تنوع لوازم اتاق کودک بیشتر باشد قوه تخیل کودک نیز بیشتر می شود و این امر برای رشد فکری و جسمی کودک ضروری است. کشور های مختلف سالهاست که این روش را برای کودکان خود به کار برده اند و خانواده ها کودکان خود را از دوران طفولیت با تزئین  اتاق مجزا با تمامی امکانات رفاهی و سرگرم کننده تربیت  می نمایند.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

در ایران نیز این شیوه در دهه های اخیر شروع شده و نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است . گذشتگان ما هرگز از این روشها استفاده نمی کردند و همین امر موجب میشد کودکان دچار خلا روحی بزرگی شوند. از نتایج منفی عدم تزیین اتاق کودک این است که کودکان در سنین نوجوانی و بزرگسالی دچار مشکلات زیادی مانند عدم اعتماد به نفس کافی، خود کم بیبی و استرس می باشد.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

امروزه بسیاری از جوانان دهه های شصت و هفتاد جامعه با مشکلات بزرگ روحی مواجه هستند . بیشتر این مشکلات که ریشه در دوران کودکی و نحوه تربیت فرزندانمان دارد موجب کشاندن جوانان به سمت اعتیاد و بروز رفتارهای پرخاشگرایانه می شود. بنابراین والدین باید در دوران کودکی و طفولیت که مهمترین دوران می باشد نهایت مراقبت و مواظبت از فزرندان خود را به عمل آورند.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

تاریخ ورود عروسک و اسباب بازی به درون خانواده ها

عروسک و اسباب بازی پلی است میان کودکان و بزرگسالان .بسیاری  از وسایل هایی که بزرگسالان از آن استفاده می کنند به شکل عروسک و اسباب بازی ساخته شده تا کودکان نیز از آنها استفاده کرده و قدرت تخیل خود را افزایش دهند. استعداد بسیاری از کودکان هنگام استفاده از انواع مختلفی از عروسک ها و اسباب بازی ها شکوفا می شود . و خانواده ها پی به استعداد فرزندان خود می برند.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

بسیاری از دختر بچه ها به دلیل حس دخترانه با عروسک ها بازی می کنند و این موجب تقویت مسئولیت مادر بودن در آنها می شود. بسیاری از پسر بچه ها نیز  اسباب بازی های مخصوص پسرانه را انتخاب کرده و با آنها بازی می کنند و این موجب انتقال روحیه  بین پدر و فرزند می گردد.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

قدمت ورود عروسک و اسباب بازی به درون خانواده ها به ۲۰۰ سال قبل از میلاد باز می گردد. در آن دوران خانواده ها وسایل و اسباب بازی هایی از جنس استخوان و یا چرم درست کرده  و فرزندان با آنها بازی می کردند. بسیاری از مقبره های مکشوفه از دوران مصر باستان شاهد این امر می باشد.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

مقبره هایی که از دوران مصر باستان به جا مانده دارای وسایلی مانند اسباب بازی های چوبی استخوانی غیره بودند و این نشان می‌دهد که در دوران قرن ۲۱ قبل از میلاد کودکان نیز با اسباب بازی ها و عروسک ها ارتباط داشتند و هنگام مرگ کودکان این اسباب بازی ها را در درون قبر آنها قرار می دادند. تا در جهان دیگر نیز بود که آن از آنها استفاده کند.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

در یونان باستان نیز  وسایل و عروسک ها اسباب بازیهایی از جنس خاک رس یافت شده است و طبق تحقیقات باستان شناسان  وقتی که کودکان آن دوران به سن بلوغ می رسیدند اسباب بازی های خود را تقدیم الهه گان و خدایان می نمودند در ایران نیز خیمه‌شب‌بازی یکی از رسومات دیرین ایرانیان بوده و عروسک هایی که بدین شکل ساخته می شده در نمایشات میدانی از آنها استفاده می شده است است .

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

خرید ارزان عروسک و سیسمونی نوزاد از مجموعه تاینی بیبی

مرکز تولیدی عروسک و سیسمونی کودک تاینی بیبی در استان قم با ارائه انواع عروسک و لوازم اتاق کودک به روش های مختلف اینترنتی و حضوری خرید محصولات خود را به اقصا نقاط کشور و همچنین کشورهای همسایه و خاور دور آسان نموده است. عروسک های مجموعه تاینی بیبی از مواد اولیه بسیار مناسب و بادوامی تهیه شده است .

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

مشتریان می توانند تا یک ماه پس از خرید محصول مورد نظر خود را در صورت سالم نگه داشتن  تعویض کنند. اگر محصول انتخابی آسیب‌های دیده باشد  مجبور به دریافت هزینه هایی جهت تعمیر و یا تعویض از مشتریان خواهیم شد. مشتریان میتوانند هم بصورت حضوری و هم بصورت اینترنتی از مجموعه خرید بعمل آورند.  قیمت های ارائه شده در مجموعه تاینی بیبی نسبت به سایر تولید کنندگان کمتر بوده و همچنین کیفیت محصولات نیز بالا می باشد.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

از آنجاییکه مشتریان می توانند مستقیما  از مجموعه خریداری نمایند لذا واسطه هایی که بین تولید کننده و مشتری قرار دارد حذف می شوند و همین امر یکی از دلایل ارزان بودن محصولات تاینی بیبی می باشد . پارچه های بکار رفته در عروسک ها و سایذ محصولات نیز از نوع مخمل و یا پولیش می باشد . این پارچه ها در بین سایر پارچه ها مقاومتر هستند و در عین حال دارای نرمی و لطافت بالایی می باشند و هرگز پرز نمی دهند.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

نحوه سفارش و خرید از مرکز تولیدی عروسک و سیسمونی کودک تاینی بیبی

مرکز تولیدی عروسک و سیسمونی کودک تاینی بیبی محصولات خود را به دو صورت حضوری و اینترنتی به مشتریان ارائه می کند. کسانی که بصورت حضوری بخواهند از مجموعه خرید به عمل آورند می توانند با هماهنگی مشاوران و کارشناسان به استان قم تشریف بیاورند و از مجموعه بازدید کرده و خرید خود را انجام دهند.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

کسانی هم که به دلایل مختلفی نمی توانند خرید حضوری انجام دهند از هر کچای ایران که باشند کافبست فرم مندرج در ابتدای همین سایت را پر نموده و برای کارشناسان ارسال نمایند. کارشناسان در کوتاهترین زمان ممکن با آنها تماس گرفته و محصول انتخابیشان را در کمترین زمان به آنها ارسال خواهند نمود.

تولیدی عروسک و سیسمونی کودک

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما