تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

مرکز تولید و عرضه  عروسک و سیسمونی نوزاد تاینی بیبی در استان قم

استان قم یکی از استانهای صنعتی و زیارتی و گردشگری در ایران می باشد که پتانسیل تولید بسیاری از محصولات را در خود دارد. یکی از همین پتانسیل ها تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد می باشد. بسیاری از زائران و گزردشگرانی که از شهر ها و کش.رز های مختلف به قم سفر می کنند کادوهای بسیار زیادی را تحت عنوان سوغات به شهر و کشور خود می برند. یکی از همین کادو ها انواع عروسک و سیسمونی برای نوزادان خود است.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

مجموعه تاینی بیبی در استان قم یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی در حوزه عروسک و سیسمونی نوزاد است که تمامی لوازم اتاق کودک را در طرحها و شکل های گوناگون به شکل عروسک و کاراکترهایی از حیوانات عروسکی طراحی و تولید می کند.این مجموعه از آنجایی که تمامی محصولات و مواد اولیه برای تولید را از باکیفبت ترین و بهترین نوع انتخاب می کند لذا محصول نهایی با کیفیت و بادوامی تولید می شود.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

قیمت انواع عروسک و سیسمونی اتاق کودک تاینی بیبی با قیمت تولیدی محاسبه شده و هیچ افزایش قیمت مازادی ندارد. مشتریان می توانند محصولات تولید شده از این مجموعه را با سایر تولید کنندگان مقایسه کرده و تفاوت قیمت و کیفیت را مشاهده نمایند. یکی دیگر از ویژه گی های مجموعه تاینی بیبی عرضه محصولات تاق کودک بصورت مستقیم و بی واسطه است.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

اگر مشتریان بتوانند بصورت مستقیم از این مجموعه خرید به عمل آورند قیمت تمام شده برای انها بسیار پایینتر و ارزانتر محاسبه خواهد شد. همچنین مشتریان تا یک ماه پس از خرید محصول از مجموعه قصد تعویض محصول را داشته باشند می توانند به راحتی اقدام را بنمایند تنها با این شرط که محصول تعویضی باید در طول یک ماه سالم مانده باشد . عرضه محصولات مجموعه تاینی بیبی هم بصورت کلی و هم بصورت جزئی می باشد.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

انواع عروسک و سیسمونی اتاق کودک در مچموعه تاینی بیبی

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد در مجموعه تاینی بیبی در ابعاد و اشکال مختلفی انجام می شود. اتاق کودک برای اینکه بسیار جذاب و سرگرم کننده شود نیاز به تزیینات خاصی دارد که والدین می توانند آنخا را انجام داده و یک اتاق بسیار جذاب برای کودک خود تزیین کنند. مجموعه تاینی بیبی برای جذابتر نمودن اتاق کودکان اقدام به تولید تمامی وسایل کودک به شکل عروسک نموده است .

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

بنابراین هر کدام از وسایل در طرحها و رنگ های مختلفی از حیوانات عروسکی در این مجموعه ساخته میشوند. وسایلی که در این مجموعه ساخته می شود دارای تنوع بسیار زیادی هستند برخی از مهمترین آنها عبارتند از عروسکهای تعادلی، راکر های کودک، لوستر، آباژور،کالای خواب، سبد لباس کودک، سبد لوسیون، جا دستمال کاغذی عروسکی .تاب و غیره می باشد.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

هرکدام از وسایل نامبرده دارای انواع سایز و رنگبندی مختلف است که مشتریان می توانند با توجه  به قد و وزن کودکان محصول مورد نظر را انتخاب کرده و خرید نمایند. پارچه ها و سایر لوازم به کار رفته در این عروسکها از نوع درجه یک بوده و دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی می باشند. برخی از این وسایل ها مجهز به قطعه پخش کننده موزیک بوده و هنگام استفاده توسط کودک موزیک ملایم کودکانه ای پخش می شود.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد با قیمت ارزان و کیفیت مناسب

مرکز تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد تاینی بیبی با کمک پرسنل بسیار توانمند و کارشناسان با تجربه توانسته است محصولات با کیفیت را تولید نماید که دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به نمونه های مشابه در بازار است . امروزه بازار ایران در دست واسطه ها و دلالان می باشد و هر قیمتی که می خواهند بر روی محصولات قرار می دهند و مشتریان را وادار به خرید با قیمت های غیر واقعی می نمایند.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

به تمامی مشتریان پیشنهاد می کنم که قبل از خرید حتما از به مراکز معتبر مراجعه نموده و از قیمتها مطلع شوند و هرگز از فروشندگان ناشناس اقدام به خرید ننمایند . مراکز تاینی بیبی یکی از مراکز بزرگ و با تجربه ای است که سالها  محصولات با کیفیت را با قیمتهای بسیار مناسب عرضه می نماید و شما می توانید از این مجموعه لوازم اتاق کودک را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

نحوه سفارش و خرید عروسک و سیسمونی از مجموعه تاینی بیبی

مجموعه تولیدی تاینی بیبی توانسته است با بهره گیری از پرسنل مجرب و استفاده از مواد اولیه مناسب محصولات اتاق کودک را با کیفیت و قیمت بسیار مناسب تولید و عرضه نماید. همچنین این مجموعه با حذف واسطه ها و ارائه خدمات پس از فروش توانسته است قیمت محصولات را تا حد زیادی کاهش دهد و به قیمت واقعی و تولیدی عرضه نماید .

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

برای خرید از مجموعه تاینی بیبی به دو صورت می توانید اقدام کنید: روش اول به صورت خرید مستقیم و حضوری می باشد. در این روش مشتریان می توانند به شهر قم مراجعه نموده و  از مجموعه بازدید نمایند و پس از مشاهده تمامی محصولات و قیمت های تمام شده آنها  اقدام به خرید نمایند.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

روش دوم به صورت اینترنتی است: در روش اینترنتی مشتریانی که به دلایل مختلفی نمی‌توانند به استان قم سفر کنند می‌توانند از هر جای ایران یا جهان که باشند با مراجعه به این وبسایت و پر نمودن فرم مندرج در صفحه ابتدایی این وب سایت و ارسال آن به کارشناسان اقدام به خرید محصول نمایند.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

کارشناسان ما با مطالعه فرم ارسالی توسط شما با شما تماس گرفته و در رابطه با محصولی که قصد خرید آن را دارید با شما به گفتگو  پرداخته و پس از ارائه راهنمایی ها و مشورت های لازم و ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان محصول را به آدرس مورد نظر شما ارسال می نماید.

تولید و عرضه عروسک و سیسمونی نوزاد

 

 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما