تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

مرکزتولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک تاینی بیبی در استان قم

مرکز تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک در استان قم با دارا بودن پرسنل مجرب و کارشناسان با تجربه اقدام به تولید انواع اسباب بازی ها و عروسک های مختلف و همچنین اکسسوری اتاق کودک پرداخته است. اکسسوری اتاق کودک شامل تمامی لوازم و اسباب اتاق کودک می باشد که به صورت مخصوصی  برای تزیین اتاق کودکان خود  تولید میشود.

مرکزتولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک تاینی بیبی در استان قم

 

مجموعه تاینی بیبی تمامی لوازم و اسباب مربوط به اتاق کودک را به شکل طرح هایی از حیوانات عروسکی  تولید و عرضه می کند به عنوان مثال سبد لباس کودک یا سبد لوسیون کودک به شکل عروسک هایی از حیوانات مانند خرس، اسب،فیل و غیره طراحی می گردد. همچنین این شخصیت ها دارای رنگ ها و سایزهای مختلف می باشند که می توانند هر کدام را به دلخواه خود انتخاب نموده و ست نمایند.

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

پارچه هایی که برای تولید عروسک های اکسسوری اتاق کودک به کار برده می شود از نوع پارچه های پولیشی  و یا پارچه های مخملی می باشند. این پارچه ها علاوه بر این که دارای نرمی و لطافت بسیار زیادی هستند دارای استقامت بسیار بالایی در برابر خوردگی، ضربه و سایر آسیب‌ها نیز می باشند.همچنین این پارچه ها هرگز پرز نمی دهند .

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

گاهی والدین و یا فرزندان آنها ممکن است  به پرز پارچه حساسیت داشته باشد. ما این اطمینان خاطر و آنها می‌دهیم که این پارچه ها ابدا پرز نمیدهد و حتی به صورت دستی قابل شستشو هستند.

کیفیت پارچه ها و سایر مواد به کار رفته در مجموعه تاینی بیبی از استانداردهای بالایی برخوردار می باشد و دارای دوام و ماندگاری زیادی  هستند. برخی از این عروسک ها دارای پایه های چوبی و یا فلزی می باشند این پایه ها دارای استحکام بسیار زیادی بوده که موجب تعادل عروسک و یا حفظ تعادل کودک هنگامی که سوار بر عروسک شده است می باشد .

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

قیمت های عروسک و سیسمونی کودک مجموعه تاینی بیبی

مرکز تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک تاینی بیبی یکی از بزرگترین مراکز تولیدی اکسسوری اتاق کودک در استان قم میباشد. این مجموعه محصولات خود را با قیمتهای بسیار مناسب و پایین تر از بازار به صورت مستقیم و به روش های مختلف عرضه می کند. مشتریان می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از این مجموعه بازدید و عمل آورده و خرید نمایند.

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

کسانی که در شهر قم زندگی می کنند و یا به صورت مسافر در شهر قم حضور دارند می توانند با این مجموعه تماس گرفته و به صورت حضوری هم از مجموعه دیدن کنند و هم خرید نمایند. کسانی هم که در شهرهای دور زندگی می کنند می توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و تمامی محصولات را در این وبسایت با توضیحات کامل توضیحات مشاهده کرده و به صورت اینترنتی خرید نمایند.

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

 خرید اینترنتی مزایای بسیار بیشتری نسبت به خرید حضوری دارد در خرید حضوری باید مشتری ها زمان زیادی را در خیابان ها صرف نمایند تا به این مجموعه برسند و بازدید نمایند و به همان قیمتی از این مجموعه خرید کنند که به صورت اینترنتی  عرضه می شود. مشتریان اینترنتی در محل کار یا محل خانه یا هر جایی که باشند می توانند از وب سایت این مجموعه دیدن کرده و محصول را انتخاب نمایند و با برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه اقدام به سفارش و خرید نمایند.

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

قیمت های ارائه شده هم به صورت اینترنتی و حضوری یکسان می باشد و نسبت به مجموعه های مشابه در بازار پایین تر است.  زیرا بسیاری از مواد اولیه به کار رفته در محصولات اتاق کودک توسط بهترین کارخانه ها تولید می‌شود و از نظر کیفیت نیز استانداردهای لازم را دارد.

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

قیمت ها نسبت به قیمت های مشابه بازار پایین تر محاسبه می گردد. برای مشاهده محصولات به صورت اینترنتی کافیست مقالات این مجموعه را دنبال نمایید تا تمامی عکس ها و توضیحات مربوط به مجموعه را مشاهده نمائید.

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

نحوه سفارش و خرید محصولات تاینی بیبی

مرکز تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک تاینی بیبی محصولات خود را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری عرضه می کند. کسانی که به صورت حضوری تمایل داشته باشند از این مجموعه خرید نمایند می توانند به استان قم سفر نموده و پس از تماس با مجموعه آدرس در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد و سپس می توانند در ساعات مشخص از این مجموعه بازدید به عمل بیاورند.

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

دسته دوم کسانی هستند که زمان و فرصت برای سفر ندارند و می خواهند هر چه سریعتر خرید خود را انجام دهند. اینها به صورت اینترنتی می توانند از این مجموعه خرید نمایند. بدین‌صورت که پس از مراجعه به وبسایت این مجموعه و مشاهده محصولات مختلف و خواندن توضیحات لازم باید به صفحه ابتدایی وبسایت مراجعه نموده و فرم مخصوص مشتریان را پر نمایند پس از آن که فرم را پر نموده اند و آن را برای کارشناسان ما ارسال نمایند.

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

کارشناسان در اولین فرصت با آنها تماس گرفته و در رابطه با محصولاتی که می‌خواهند خریداری نمایند راهنمایی و مشاوره خواهند داد و سپس  محصولات  توسط پرسنل بسته بندی شده و به آنها ارسال خواهد شد. ارسال ها در کمتر از یک هفته به دست مشتری خواهد رسید و مشتریان می توانند تا یک ماه محصول خریداری شده را در صورت تعویض به مجموعه بازگرداند و محصول دیگری را انتخاب نمایند.

تولید و پخش عروسک و سیسمونی کودک

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما