پخش عمده عروسک و سیسمونی

پخش عمده عروسک و سیسمونی

پخش عمده عروسک و سیسمونی با قیمت درب کارخانه

مرکز تولیدی تاینی بیبی در استان قم یکی از بزرگترین مراکز تولید است که به  تولید و پخش عمده عروسک و سیسمونی اتاق کودک با شرایط بسیار عالی می پردازد . مجموعه تاینی بیبی یکی از بزرگترین مراکز تولیدی عروسک و سیسمونی استان قم می باشد که که علاوه بر فروش به صورت حضوری به صورت اینترنتی نیز فعالیت خود را گسترش داده است . به طوری که بسیاری از مشتریان این مجموعه از طریق اینترنت با مجموعه آشنا شده و خرید می کند.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

استانهای بسیار دوری مانند خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و غیره با این مجموعه در ارتباط هستند و سالیانه خرید های بسیار زیادی راد از این مجموعه انجام می دهند. خدمات مجموعه به صورتی است که تمامی نیازهای کودک در دوران طفولیت را تامین کرده و هر آنچه که کودک برای رشد و نمو از نظر ذهنی و جسمی نیاز داشته باشد توسط این مجموعه تولید و عرضه می گردد .

پخش عمده عروسک و سیسمونی

محصولات این مجموعه دارای تنوع زیادی می باشند و خانواده ها برای انتخاب محصول حق انتخاب زیادی دارند. پارچه هایی که برای دوخت و دوز انواع عروسک ها به کار برده می شود از نوع بهترین پارچه های موجود در بازار بوده که مهمترین آنها شامل پارچه های پولیشی و پارچه های مخملی میباشد.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

این پارچه ها مخصوص دوخت و دوز عروسک است و به لحاظ ماندگاری و دوام جزء مقاوم ترین پارچه ها بوده و در عین حال بسیار نرم و لطیف نیز می باشند . این پارچه ها قابلیت شستشو دارند و هرگز پرز نمی دهند.  بسیاری از والدین ممکن است این نگرانی را داشته باشند که برخی از این پارچه ها پرز بدهند و همانطور که می دانید پرز عامل بسیاری از بیماری هاست.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

این مجموعه این اطمینان خاطر را به والدین می دهد که هرگز پارچه های پرزدار را برای تولید محصولات عروسک و سیسمونی نوزاد استفاده نمی‌کند و از این بابت نباید هیچ گونه نگرانی داشته باشند. مواد اولیه بسیاری برای تولید این محصولات به کار برده می شود که همه آنها از نوع بهترین خود می باشند.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

به عنوان مثال پایه های  عروسک های تعادلی و یا راکرها  از چوب روسی و یا آهن ضد زنگ تولید می شود که جزو مقاوم ترین ها بوده و کودکان با خیال راحت می توانند از آن استفاده کنند . مواد درون عروسکها  نیز از الیاف تشکیل شده است که جزو باکیفیت ترین مواد موجود برای تولید عروسک است و قابلیت شستشو دارد و هیچ گونه آسیبی برای کودک به همراه ندارد.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

فروش انواع عروسک های تعادلی ، راکرها و سایر لوازم موجود برای اتاق کودک با قیمت مناسب

مرکز تولید و پخش عمده عروسک و سیسمونی  تاینی بیبی برای تولید محصولات خود از بهترین مواد استفاده می کند. از آنجایی که کودکان در معرض بسیاری از خطرات محیطی قرار دارند لذا اهمیت به مواد اولیه برای تولید جزو اولویت اول مجموعه می باشد.  بعضی از این مواد  توسط خود مجموعه تولید می شوند.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

هرگز مواد اولیه لازم برای تولید  دست دلال و واسطه نبوده و لذا قیمت ها بسیار کمتر از قیمت های موجود در بازار می باشد. برخی از مهم ترین و پر استفاده ترین عروسک هایی که مجموعه تاینی بیبی تولید می کند عبارتند از: عروسک های تعادلی، انواع راکر های کودک، سبد لباس کودک، سبد لوسیون، لوستر، آباژور ،کالای خواب و  و غیره می باشد.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

تمامی محصولات نام برده شده به صورت کاراکتر های بسیار جذاب از عروسک های حیوانات طراحی و تولید می شوند. این محصولات در رنگ های بسیار متنوعی  تولید و عرضه می گردند همه این رنگ ها و کاراکترها بسیار جذاب و شاد بوده و موجب ایجاد حس خرسندی و شادی برای کودک می گردد .

پخش عمده عروسک و سیسمونی

برخی از این محصولات را در این پاراگراف نام می بریم و توضیحاتی درباره آنها ارائه خواهیم داد. یکی از مهمترین محصول های تولید شده عروسک های تعادلی هستند . این عروسک ها به شکل کاراکتر های حیواناتی مانند خرس، فیل، اسب، شتر، سگ و غیره می باشند. درون این عروسک ها اسکلت فلزی به کار برده شده است و لایه ای از فوم فشرده شده دور اسکلت را احاطه کرده است است. کودک پشت آنها سوار شده و به آرامی تاب می خورد.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

راکر ها دسته دیگری از انواع عروسک های تعادلی هستند  که نوزادان می توانند همانند گهواره  داخل آنها قرار بگیرند و به آرامی تاب بخورند راکر ها از اسکلت و الیاف تولید شده‌اند و کودکان و خردسالان می توانند  بصورت نشسته یا خوابیده درون آنها قرار گرفته و تاب بخورند.  بسیاری از این عروسک ها به قطعه پخش کننده موزیک متصل هستند که هنگام استفاده، موزیک بسیار دلنوازی که مخصوص کودکان تعریف شده است پخش میشود.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

قیمت  و نحوه خرید عروسک و سیسمونی مجموعه تاینی بیبی

مرکز پخش عمده عروسک و سیسمونی تاینی بیبی قیمت های  خود را به صورت درب کارخانه ای و بسیار ارزان ارائه می کند. از آنجایی که قیمت‌ها دچار نوسان است  آن دسته از مشتریانی که قصد خرید دارند  لطفا با شماره تلفن مندرج در وب سایت تماس گرفته تا  کارشناسان آخرین قیمت ها و توضیحات لازم را در خصوص محصولات مجموعه  ارائه دهند.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

نحوه سفارش و خرید به این صورت است که آن دسته از مشتریانی که در استانهای دیگر قرار دارند فرم مندرج در صفحه ابتدایی وب سایت را پر کرده و برای ارسال نمایند.  یا در واتساپ محصول مورد نظر را با مشخصات برای ما بفرستند تا توضیحات لازم را توسط مشاوران دریافت نمائید.  برای خرید حضوری هم  می توانید با  شماره تلفن مجموعه تماس برقرار نمائید تا هماهنگی های لازم را انجام دهیم.

پخش عمده عروسک و سیسمونی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما