قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

قیمت عروسک و سیسمونی  مجموعه تاینی بیبی با حذف واسطه ها

قیمت عروسک و سیسمونی مجموعه تاینی بیبی در مقایسه با قیمت سایر تولید کنندگان تفاوت بسیار چشمگیری دارد. این مجموعه با استفاده از  روش‌های مختلفی مانند حذف واسطه ها و تهیه مواد اولیه از از بهترین کارخانجات توانسته است قیمت محصولات خود را به صورت کاملاً محسوسی کاهش دهد.برای اطلاع از قیمت تک تک محصولات میتوانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرده و توضیحات لازم را از آنها دریافت نمایید.

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

مجموعه تاینی بیبی در استان قم یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین مجموعه های عروسک و سیسمونی می باشد. این مجموعه دارای پرسنل مجرب و کارآمدی میباشد که سالهاست خالصانه در این مجموعه فعالیت می کنند بطوریکه سطح توانمندی آنها باعث  توسعه بسیار چشمگیر مجموعه شده است.

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

مجموعه تاینی بیبی مواد اولیه تولیدی خود را از بهترین کارخانجات تهیه کرده و با حذف واسطه ها توانسته است قیمت تمامی محصولات را کاهش دهد. امروزه اگر در بازار قیمت عروسک و سیسمونی را استعلام کنیم متوجه خواهیم شد که قیمت ها بسیار بالا و گران شده است. زیرا تمامی بازاریان از تولید کنندگان خریداری کرده و به مصرف کنندگان عرضه می کند.

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

مردم عادی هیچ شناختی از تولیدکنندگان ندارند و فقط بازاریان و فروشگاه‌های بزرگ را می شناسند. این فروشگاه ها در واقع همان واسطه‌ها هستند که هزینه های مربوط به اجاره فروشگاه ها و بسیاری از هزینه های خود را بر روی قیمت های عروسک و سیسمونی گذاشته و در معرض فروش قرار می دهند .اگر مردم  مستقیم از تولید کننده ها خریداری نمایند قیمت ها برای آنها بسیار مقرون به صرفه  خواهد شد.

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

عروسک و سیسمونی چیست و چه نقشی در رشد کودکان دارد؟

قیمت و کیفیت عروسک و سیسمونی در مجموعه  تاینی بیبی تعیین کننده تعداد و نوع مشتریان می باشد .استفاده از عروسک و سیسمونی در خانواده ها یک رسم سنت دیرینه  می باشد که از اجداد ما به جا مانده است .یافته های باستان شناسان حاکی از این است که قدمت استفاده از عروسک به دویست سال قبل از میلاد باز می گردد و این نشان دهنده اهمیت تربیت کودکان در اعصار گذشته است.

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

بسیاری از گوردخمه های کودکانی که در دوران ماقبل تاریخ فوت می شدند حاوی اسباب بازی ها و عروسک هایی بوده که در آن زمان توسط بشر ساخته می شد. والدین در آن زمان هنگام مرگ کودکانشان تمامی اسباب بازی ها عروسک هایی که فرزندان داشته اند را به همراه فرزند دفن می کردند تا در جهان دیگر  از آنها استفاده کنند.

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

در مصر باستان نیز بسیاری از اسباب بازی های کشف شده از جنس استخوان عاج، سنگ، گل رس،  چرم و غیره ساخته شده بودند . در  یونان باستان نیز بیشتر عروسک های یافت شده از جنس گل رس ،و چرم بودند.یونانیان باستان هنگامی که فرزندانشان به سن بلوغ میرسید تمامی عروسک های آن ها را تقدیم الهه گان و خدایان تقدیم می نمودند و در گنجینه های آنها حفظ و نگهداری می کردند.

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

در ایران نیز از عروسک ها در مراسم های خیابانی همانند  خیمه شب بازی و تئاتر ها استفاده می کردند و به عروسک ها روح و جان می دادند.  بسیاری از مردم به تماشای اینگونه مراسمات می رفتند زیرا جذابیت وصف‌ناپذیر برای مردم داشت .امروزه نیز بسیاری از این سنت ها در ایران  اجرا می شوند و مردم زیادی  به تماشاخانه ها رفته و از مراسمات خیمه شب بازی استقبال بسیار زیادی می نماید.قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

با گذشت زمان عروسک ها هوشمندانه تر ساخته شده و نسبت به گذشته از تنوع بسیار برخوردار شدند. در ایران رسم است که هنگامی که کودک در شکم مادر هفت ماهه میشود خانواده داماد باید سیسمونی تهیه نموده و به خانواده عروس تقدیم نماید. سیسمونی شامل اقلام و لوازم مربوط به کودکان مانند لباس، کالای خواب، بهداشت و حمام ، کلاه، وسایل شیر کودک و بسیاری لوازم دیگر که امروز روز به روز بر تعداد آن وسایل افزوده شد است.

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

خرید عروسک و سیسمونی با قیمت ارزان از مجموعه تاینی بیبی

مجموعه تاینی بیبی تمامی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب و ارزان و با کیفیت بالا بصورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار  می دهد. برای کسب اطلاع از قیمت محصولات این مجموعه می توانید با مشاوران تماس گرفته تا از آخرین قیمتهای مجموعه مطلع شوید. این مجموعه به دو صورت محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد.1- حضوری 2- اینترنتی

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

مشتریانی که تمایل به خرید حضوری از مجموعه دارند می توانند مستقیما به یکی از شعبات این مجموعه در استان قم تشریف بیاورند و از مجموعه خرید نمایند. مشتریان اینترنتی هم با پر نمودن فرم مندرج در صفحه ابتدایی این سایت  می توانند با کارشناسان ارتباط گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

قیمت عروسک و سیسمونی تاینی بیبی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما