عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

خرید ارزان از مرکز تولیدی عروسک و سیسمونی تاینی بیبی در استان قم

مجموعه تولیدی عروسک و سیسمونی تاینی بیبی توانسته است محصولات خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار دهد. این مجموعه که در حوزه اکسسوری اتاق کودک یا به اصطلاح تزیین اتاق کودک فعالیت دارد با استفاده از پرسنل مجرب و کارآزموده و تیم فروش بسیار قدرتمند توانسته است محصولات خود را نه تنها در داخل ایران بلکه در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی محصولات خود را در معرض فروش قرار دهد.

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

علت استقبال بی نظیر مردم از این مجموعه قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش  است . مشتریان این مجموعه پس از یک بار خرید مشتری دائمی و همیشگی شده اند . از این بابت خدا را همیشه شاکر هستیم. تنوع محصولات در مجموعه تاینی بیبی نسبت به سالهای گذشته بسیار افزایش یافته  بطوریکه برای تمامی سلیقه ها محصولات بسیار جذاب با رنگبندی ها و طرح های مختلف تولید می شود.

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

قیمت عروسک ها و لوازم سیسمونی کودک بصورت قیمت تولیدی یا همان قیمت درب کارخانه محاسبه می شود . از آنجاییکه این مجموعه در استان قم واقع شده است نسبت به تمامی مجموعه های دیگر بسیار ارزان است و این به برکت خود استان قم می باشد. ساکنین استان قم به خوبی میدانند که تمامی محصولات و کالاهای تولید شده در قم نسبت به استانهای دیگر بسیار ارزان است. بنابراین اگر مرکز تولیدی در قم خریدی انجام دهند قیمت تمام شده برای مشتری بسیار ارزانتر از تولیدی های شهر های دیگر است.

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

خرید و فروش ارزان عروسک و سیسمونی در استان قم

با اینکه مرکز سیسمونی کشور در استان تهران ، خیابان بهار واقع است اما این استان قم است که محصولات تولیدی خود در زمینه تولیدی عروسک و سیسمونی را به آنجا ارسال می کند. تمامی محصولات مربوط به عروسک و سیسمونی نوزاد که در تهران وجود دارند در استان قم نیز با قیمتهای بسیار پایینتر یافت می شوند. اما از آنجاییکه مردم شهر های دیگر به دلایل مختلف نمی توانند از قم خرید کنند مجبور هستند همان محصولات را با قیمتهای بسیار بالا از تهران و شهریهای دیگر خریداری نمایند.

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

مجموعه تاینی بیبی یکی از بزرگترین تولید کنندگان عروسک و سیسمونی در استان قم است که تمامی محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسب و ارزان به تهران و سایر استانها ارسال می کند. استان قم یکی از شاهراههای اصلی کشور می باشد بطوریکه شرق را به غرب و شمال را به جنوب متصل کرده است لذا تمامی مسافرانی که قصد مسافرت دارند باید حتما از قم گدر کنند و همین امر قم را به یک استان توریستی و زیارتی تبدیل کرده است.

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

مسافران زیادی وقتی از قم خرید می کنند از قیمت های محصولات کاملا متعجب می شوند زیرا در مقایسه با شهر های خود بسیار ارزانتر است. خرید عروسک و سیسمونی یک رسم و سنت است که به کودک تازه متولد شده باید اهدا گردد. امروزه عروسک و سیسمونی نوزاد در رشد فکری و ذهنی و جسمی نوزادان تاثیر بسیار چشمگیری دارد.

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

پیشینه تاریخی استفاده از عروسک و اسباب بازی در جهان

پیشینه تاریخی استفاده از عروسک و سیسمونی در میان خانواده ها به دوران ۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. باستان شناسان تخمین می زنند که این دوران ممکن است بسیار طولانی تر از از این تاریخ باشد زیرا فقط در این زمان آثار به جا مانده در حالی که آثار بسیار قبل تر از آن هم وجود داشته اند ولی به دلایل مختلفی از بین رفته اند.

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

مصریان باستان برای کودکان خود انواع اسباب بازی و عروسک از جنس عاج ،چوب، گل، سنگ، استخوان، چرم و غیره می ساخته اند.  آنها هنگام مرگ کودکانشان این عروسک ها و اسباب بازی ها را درون مقبره آنها قرار میدادند تا در جهان آخرت نیز از آنها استفاده کنند.

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

در یونان باستان نیز عروسک ها و اسباب بازی هایی از جنس گل رس، استخوان و چرم یافت شده است یونانیان باستان پس از آنکه کودکان شان به سن بلوغ میرسد تمامی اسباب بازی ها و عروسک های آنها را تقدیم الهه گان و خدایان می نمودند. در ایران نیز آثار قدیمی زیادی یافت شده اند که مهمترین آنها عروسکهای خیمه شب بازی است که تا هم اکنون نیز اجراهای آن ادامه داشته است.

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

خرید عروسک و سیسمونی  با قیمت های ارزان از مجموعه تاینی بیبی

برای خرید ارزان از مجموعه تولیدی عروسک و سیسمونی  تاینی بیبی دو راه وجود دارد:1- خرید بصورت مراجعه حضوری 2- خرید اینترنتی:

مشتریانی که تمایل به بازدید از مجموعه تاینی بیبی و خرید حضوری داشته باشند می توانند با مشاوران این مجموعه تماس گرفته و پس از گرفتن موقعیت و آدرس این مجموعه، به استان قم تشریف بیاورند و از مجموع بازدید نمایند و خریدهای خودشان را به صورت حضوری انجام دهند .

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

مشتری هایی  هم که به دلایل مختلف  نمی توانند به صورت حضوری خرید نمایند روش اینترنتی را می تواند انتخاب نمایند. آنها می توانند  به فرم مندرج در صفحه ابتدایی همین سایت مراجعه کرده و با پر کردن آن فرم و ارسال به کارشناسان  سفارش خود را اعلام نمایند. مشاوران نیز در کوتاه ترین زمان با آنها تماس گرفته و در رابطه با محصول انتخابی گفتگو خواهند نمود و پس از تایید توسط دو طرف، محصول در کوتاهترین زمان ممکن به آدرس مشتری ارسال می گردد.

عروسک و سیسمونی ارزان تاینی بیبی

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما